El Projecte
El nostre projecte pretén donar forma a una necessitat social: la de contribuir a educar emocionalment a infants i joves, dotar-los d’eines de regulació emocional i afavorir les seves competències socials i personals a través de jocs, tècniques i dinàmiques especialment dissenyades per aquest fi.
Competències Emocionals

La Consciència emocional, la Regulació emocional, l’Autonomia personal, la Intel·ligència Interpersonal o Competències Socials, i les Habilitats de vida i benestar són les cinc competències emocionals segons el model d’educació emocional que planteja el GROP (Grup de Recerca en Orientació Psicopedagògica) de la UB . Llegir més…
Beneficis de l'Educació Emocional

Les competències emocionals afavoreixen les relacions amb les altres persones i amb un mateix, facilita la resolució positiva de conflictes, contribueix a la salut física i mental, ajuda a l’aprenentatge, redueix l’estrès, augmenta l’autoconcepte i l’autoestima.Llegir més…
L'Ed. Emocional als Centres Educatius

L’educació és compartida entre família i escola (i tots els àmbits socials!), i l’educació emocional no hauria de ser menys.
Una bona educació emocional és la base per tenir infants sans i respectuosos amb sí mateixos i amb els altres, capaços de resoldre conflictes d’una forma assertiva, de no deixar-se dur per la pressió de grup…i un llarguíssim etc.
Si, des de ben petits, es permet als infants explorar, nomenar, identificar i exterioritzar les seves emocions, no reprimint sinó acompanyant, estarem plantant la llavor d’un adult feliç i competent. Llegir més…